8.1
8.5/10 Reviews
  • Niet goed geld terug
  • Snelle levering
  • Veilig betalen
  • TOP
  • Betaalinformatie

    1dagactie.nl biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

  • Klantenservice

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van 1dagactie staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 085-0493310
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 17.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? 1dagactie.nl biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door 1dagactie gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:
    1dagactie.nl
    Bukkumweg 24n
    5081 CT Hilvarenbeek

1.1 - Boxspring algemeen

Waar bestaat mijn boxspring uit?

Uw (toekomstige) boxspring bestaat diverse onderdelen tezamen. Dat zijn de volgende:

  • Onderbox; 1 of 2 stuks
  • Matras; 1 of 2 stuks
  • Hoofdbord; 1 stuk
  • Topper; 1 stuk
  • Poten; 6, 10 of 12 stuks*

* Het aantal stuks is afhankelijk van de gekozen boxspring.

Wat is zijn de verschillen tussen alle boxspring die jullie aanbieden?

Het verschil van onze boxspring in ons assortiment zit hem vooral in de soorten onderbox; dit is een stevige onderbox of een geveerde. Daarbij is er ook een verschil tussen de matrasse; pocketvering of bonellvering, en uiteraard het uiterlijk. Per boxspring kunt u alle specificaties vinden van deze boxsprings. Gebruik bij het boxspring-assortiment ook de filters om erachter te komen.

Kan ik ook kiezen voor een andere topper?

Ja, bij uw bestelling kunt aangeven of u een normale topper of een deluxe topper wilt. Een deluxe topper is van zichzelf wat steviger en ook iets dikker dan een normale topper (1 centimer). De toppers zijn wel allebei gemaakt van koudschuim.

Kan ik ook voor een topper kiezen met traagschuim?

Standaard worden onze boxsprings geleverd met koudschuim toppers. Als u een traagschuim topper wilt, kunt u die het beste los erbij bestellen via de toppers pagina.

Wat is het verschil tussen een bonellvering matras en een pocketvering matras?

De veren van een bonellvering matras kunnen niet afzonderlijk van elkaar bewegen. Bij een pocketvering matras kan dit wel, dat komt doordat de veren verpakt zijn in verschillende zakjes, oftewel pockets. Hierdoor wordt bij een pocketvering matras de druk van uw lichaam beter verdeeld. Onze ervaring is dat de pocketvering matrassen als comfortabeler ervaren worden dan bonellvering matrassen. Beide matrassen zijn voorzien van een koudschuim laag.

Waar moet ik op letten bij het bestellen van een boxspring?

  • Of de boxspring door het trapgat en in de kamer past
  • De boxspring wordt niet naar boven getild, vanwege de Arbowet.
  • Wij bieden boxsprings aan in allerlei kleuren, kies de juiste kleur
  • Evenals de formaten, kies het juiste formaat

1.2 - Boxspring niet in orde

Mijn boxspring is kapot. Wat moet ik doen?

Dit is erg vervelend. U heeft standaard 1 jaar fabrieksgarantie vanaf de leverdatum. Wij zoeken graag naar een passende oplossing. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen uw vraag naar de juiste persoon sturen. Wij kunnen om foto’s vragen om te achterhalen waar het probleem in zit.

De pootjes van mijn boxspring passen niet. Wat moet ik doen?

Wanneer de pootjes niet (goed) of stevig genoeg in de schroefdraden zijn gedraaid kan dit instabiel of los aanvoelen. We raden dus aan om de pootjes eerst wat steviger aan te draaien. Wissel de pootjes ook om. Zo kunnen we van afstand bepalen of er iets kapot is. Zo ja, wat er kapot zou kunnen zijn. Wanneer we dit weten, weten we wat er aan de hand is en zullen we een oplossing bieden.

1.3 - Boxspring bezorgen

Brengen jullie de boxspring naar boven?

Nee, helaas kunnen wij u niet helpen met het naar boven brengen van de boxspring. Mede doordat wij aan drempelbezorging doen kunnen wij de prijzen van onze producten laag houden. Het naar boven brengen mag daarbij ook niet vanwege de Arbowet omdat onze chauffeurs alleen op pad gaan.

Wordt de boxspring voor mij in elkaar gezet?

Nee, de boxspring wordt niet voor u in elkaar gezet.

1.4 - Boxspring randzaken

Krijg ik korting op een 2e boxspring?

Helaas krijgt u geen korting op een 2e boxspring. Voor deze tweede boxspring blijft de prijs hetzelfde als de prijs die in het assortiment is aangegeven.

Hebben jullie ook een showroom om de boxspring te zien of om proef te liggen?

Ja, wij hebben een showroom in Hilvarenbeek en in Bladel. Als u de boxspring eerst wilt zien, dient u eerst contact met ons op te nemen. Zo kunnen wij een afspraak met u inplannen om de boxsprings te komen bezichtigen en testen. Wij begrijpen uiteraard dat u de juiste boxspring wilt kiezen.

 

2.1 - Waar wij leveren

Leveren jullie ook boxsprings op de Waddeneilanden?

Ja, wij kunnen boxsprings leveren op de Waddeneilanden. Hiervoor worden dan wel extra kosten in rekening gebracht. Vraag naar de mogelijkheden door contact met ons op te nemen. Als alternatief kunnen wij de boxspring ook afleveren in een van de noordelijke provincies waar u de boxspring kunt ophalen. De bezorgkosten blijven dan €44,95. 

Leveren jullie ook boxsprings in België?

Ja, wij leveren ook boxsprings in heel België (Ook in Wallonië). De bezorgkosten bedragen hiervoor ook €44,95.

2.2 - Leverdatum 

Kan ik zelf een leverdatum kiezen?

U kunt aan onze planner aangeven welke dag uw voorkeur heeft. Hij probeert hier dan rekening mee te houden. Wij rekenen ook op uw medewerking; bij het inplannen van de leverafspraak hopen wij dat u net zo flexibel bent als wij!

Moet ik de hele dag thuis blijven om mijn boxspring in ontvangst te nemen?

Nee, u hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Wij bieden u een datum aan waarop wij zullen leveren tussen 08:00 en 15:00 uur. Zodra de route compleet is, zullen wij u een tijdsindicatie geven van ongeveer 2 uur. Helaas kunnen we de volgorde niet meer veranderen nadat de tijdsindicatie is gegeven.

Hoe plan ik de levering van een boxspring in?

U krijgt per mail het verzoek om via WhatsApp uw ordernummer door te sturen. Als wij uw boxspring uit voorraad kunnen leveren zal onze planner u de eerst mogelijke leverdatum aanbieden. Wanneer u een boxspring op maat heeft besteld, zal hij u informeren over de status en bij ontvangst een leverdatum aanbieden.

Leveren jullie ook boxsprings in het weekend?

Op dit moment leveren wij geen boxsprings in het weekend. Wij zijn van plan om dit in de toekomst wel te gaan doen, maar voor nu nog niet.

2.3 - Leveren aan huis

Kan ik het leveradres aanpassen?

Dat kan zeker. U dient dit bij onze planner aan te geven. U dient dan uw ordernummer, oude adres en nieuwe adres door te geven.

Wat als ik niet thuis ben bij de levering?

Wanneer u niet thuis bent bij de levering en wij u niet kunnen bereiken zullen wij de levering opnieuw in moeten plannen. U dient dan wel opnieuw verzendkosten te betalen. U dient er rekening mee te houden dat levering langer kan duren in verband met volgeplande routes.

Hoe nemen jullie contact op voor het leveren van een boxspring?

Geef een telefoonnummer met WhatsApp door en wij sturen je een appje over de leverdatum of over de status van de bestelling. Heeft u geen WhatsApp, dan vragen wij u om te reageren op de e-mail van onze routeplanner.

Wordt de boxspring bij levering boven neergezet?

Nee, de boxspring wordt tot aan de drempel geleverd. Bij een flat zetten wij de boxspring neer bij de lift. Dit heeft te maken met de Arbowetgeving.

2.4 - Levering randzaken

Op welke termijn kan een boxspring geleverd worden?

Dit is afhankelijk van het model. Direct leverbare boxsprings kunnen we meestal binnen 10 werkdagen afleveren. Op maat gemaakte boxsprings worden eerst besteld bij onze leverancier en kunnen wij meestal binnen 20 werkdagen leveren.

Ik heb nog geen topper ontvangen. Wat nu?

Deze zullen wij zo snel mogelijk nazenden met DHL. Wij stellen onze collega’s op de hoogte en laten uw topper morgenochtend bij ons magazijn ophalen door DHL!

 

3.1 - Betaling

Hoe kan ik mijn boxspring betalen?

Voor het betalen van de boxspring gelden dezelfde betalingsregels als voor al onze andere producten. De betalingsmogelijkheden zijn iDeal, bankoverschrijving, Mastercard, PayPal, Visa, Bancontact, Klarna of betaling bij levering (dit brengt wel extra kosten mee).

Kan ik mijn boxspring in termijnen betalen?

Nee. Op dit moment bieden wij dit helaas nog niet aan. Wij werken er aan om dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

Kan ik de betalingsdatum van Klarna verplaatsen naar een latere datum?

We kunnen de datum met 10 dagen verlengen. Mocht u dan nog niet betaald hebben, dan neemt Klarna het van ons over.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten bedragen standaard 44,95 euro.

 

4.1 - Annuleren & Retourneren

Kan ik mijn boxspring retourneren?

Nee, u kunt de boxspring niet retourneren. Dit omdat de boxsprings speciaal voor u op maat gemaakt worden. Daarnaast nemen wij vanwege hygiensche redenen de boxspring ook niet retour.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Afhankelijk van de status van uw bestelling kunt u deze annuleren. Wij brengen 50,- in rekening voor het annuleren van een boxspring. U kunt in dit geval mailen naar verkoop@1dagactie.nl

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na annulering van de boxspring krijgt u binnen 14 dagen u geld terug. Houd er rekening mee dat er €50,- wordt ingehouden van het betaalde bedrag. Dit is vanwege de annuleringskosten.