8.2
8.5/10 Reviews
  • Niet goed geld terug
  • Snelle levering
  • Veilig betalen
  • TOP
  • Betaalinformatie

    1dagactie.nl biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

  • Klantenservice

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van 1dagactie staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 085-0493310
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 17.00 uur (m.u.v. woensdag van 9:00 tot 12:00 u)

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 2 werkdagen een reactie kunt verwachten.

  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? 1dagactie.nl biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen voorzien te zijn van een compleet ingevuld retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:
    1dagactie.nl
    Meerheide 27
    5521 DZ Eersel

Bezorgen en afhalen

Uw bestelling traceren

Ongeveer 36 uur na bestelling kunt u, uw bestelling online traceren. Helaas kan er geen schatting worden gegeven van het exacte levertijdstip. Wel kunt u zien of uw pakketje naar u onderweg is! U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de GLS Track&Trace pagina. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een afwijkende verzenddatum. Hieronder vindt u een verklaring van verzendstatussen.

  • Overslag = Uw bestelling is voor de eerste keer gescand door GLS.
  • Aankomst = Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
  • Bestel = De chauffeur heeft de bestelling gescand en heeft deze voor aflevering ingeladen
  • Aflevering = De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
  • Terug uit bestelling = Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
  • N. in bestelling = Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.

Uw pakketje afhalen

Wanneer u heeft gekozen voor de optie afhalen kunt u doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen een telefoontje of e-mail ontvangen met de mededeling dat uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden. 

Ons afhaaladres:

1dagactie.nl
Meerheide 27
5521 DZ Eersel

Uitzonderingen

Boxsprings (eigen chauffeurs) kunnen niet online worden getraceerd. 

Postpakketten worden vaak van dinsdag t/m zaterdag bezorgd. Om beschadigingen te voorkomen, worden meubelen en boxsprings door onze eigen chauffeurs bij u bezorgd. Indien u meubelen of boxsprings hebt besteld, zullen wij contact met u opnemen om u te informeren over de dag en het tijdsvenster van de levering. Wij trachten de levering binnen 3 weken na bestelling te realiseren, zoals in de beschrijving van het artikel staat vermeld. Artikelen die met eigen chauffeurs worden bezorgd, kunnen niet op de Waddeneilanden geleverd worden. Voor vragen over het verzenden of afhalen van bestellingen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 085-0493310 of via verkoop@1dagactie.nl